pátek 30. prosince 2011

VZPOMÍNKY

            Vzhledem k tomu, že jsem pořád bez foťáčku, 
tak jsem zavzpomínala nad starými snímky..........
      Tyhle jsou už 3 roky staré z naší dovolené v Tatrách. Ten rok k nám přišla naše Merinka a samosebou musela jet s námi. Bylo to tam naprosto úžasné, idyla. Měli jsme se tam nádherně je tam božský klid, jen nám tam bohužel chyběla starší dcera. No tehdy chtěla být mocí mermo ohromě dospělá :))




Cítíte taky ten klid????




Pár pro mě nádherných snímků léta...







Moje princezny na výletě ve Zruči nad Sázavou.





Jonášek, náš dědeček... :))




Mínoušek, taky dědula... :))



Merinka, naše princezna v jarní zahrádce... :))




První letošní jinovatka v naší zahradě:















       Vzpomínky, jsou krásné, už teď se těším jak si budeme vytvářet nové.....


       Přeju vám všem do nového roku hromadu nových nádherných vzpomínek.
      Mám vás moc ráda.   Lucie







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie