pondělí 2. července 2012

***NOVÁ LAVICE PRO NÁŠ DOMOV***




Mám obrovskou radost....Už několik let jsem se o podobnou snažila a vždycky skončila nad mé možnosti. A dneska se mi zadařilo :)
Tolik se na ní těším. 
Teď už pro ni jen zajet a potom se bude brousit a natírat...








Začíná být líp!!!
Marek dneska konečně našel práci, v pondělí nastupuje a je z ní nadšenej!!! Myslím, že na něj mamka dohlíží...
A já myslím, že jsem tady našla super kamarádku... Začínám se těšit na další den :)

DÍKY MOC 

Objímám všechny dobré lidičky a buďte štastní...





4 komentáře:

  1. Tak ať se daří i nadále:-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko-Fialko!!
    Moc tě zdravím,
    lavice je úžasná, určitě se těšíš na její renovaci!!
    Pak nám ji ukaž!!
    Přeji Ti,
    ať každý nový den je lepší a lepší!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky. Dneska jsme ji dovezli, tak jestli rodina a záda dovolí, pustím se do ní :) Krásný večer.

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie