čtvrtek 26. července 2012

***RŮŽOVÁ NÁLADA***

Tak takhle růžovou mám náladu.





Podařilo se a já tu krásku na aukru vyhrála. Teď jen počkat až mi ji pán pošle a pak se může vesele tvořit. Moje milovaná drahá polovička sice zase tolik radosti nejeví, ale je neuvěřitelně tolerantní. Strašně se na ni těším.





Tu lavici co jsem vám ukazovala nedávno mi dneska miláčkové nastěhovali do obýváčku, tak ještě pár drobných vychytávek a šoupnu vám sem fotečku. Růžička je z naší zahrádky a nádherně voní, vyfotila ji pro vás Anička můj milovaný oslavenec.

S láskou  Lucie

1 komentář:

  1. Luci mám radost i za tebe a moc se těším až jí dáš nový kabát a představíš nám jí-je to krásný kousek!A také se těším na fotečky z obýváčku!Krásný den!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie