úterý 28. května 2013

*** V BÍLÉ A RŮŽOVÉ ***



****

Lavici, kterou už znáte jsme kousek přestěhovali a já musím říct, že tady teď  sedí jako by se to stavělo pro ní :)
Miluji něžné kombinace bílé, krémové, růžové a nebyla bych to já, kdyby se neobjevila alespoň v akcentu světle modrá.

****



****

  Hvozdík bradatý, mám ráda tyhle "obyčejné" květinky venkovských zahrad. Babička je mívala na zahrádce rok co rok a vždycky mi dala kytičku. Tyhle krásky jsou kupované, mě se na zahradě nedaří, ale i tak dělají velkou radost. Nejspíš i tím jak dlouho ve váze vydrží, tyhle jsou tu už přes 10 dní a pořád jsou krásné.

****



****
Přeji vám všem krásný den, u nás už vykukuje i sluníčko a já si jdu zase marodit. :)

Lucie

****


4 komentáře:

  1. Luci, musím se smát, taky nám takhle vyšlo pár kousků nábytku...
    Moc hezké zákoutí a kytí jako od babičky.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, díky za milý komentář, ty nikdy nezklameš. Pa pa pa Lucka

      Vymazat
  2. Lucinko ta lavice je překrásná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna lavica, krásny kútik! Ružový džbánik sa mi veľmi páči, už dlhší čas sa po takom rozhliadam a nič :( Tak si ho užívaj, aj tieto krásne upršané dni, papa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie