neděle 11. srpna 2013

*** SOUTĚŽ ***



****

Nechala jsem se inspirovat Evičkou,
 soutěž je příliš lákavá :),
 a připojila jsem se k soutěžícím.

****




****

Jestli se některé z vás moje bydlení líbí, pak budu moc vděčná za každý hlas.


****





****

Pohled do naší koupelny jsem vám už jednou poskytla, tak můžete porovnat, co se změnilo.
Mám ráda naši relaxační místnost.
Nábytek jsem si nechávala vyrobit na míru u jednoho super truhláře.
Návrhy byly moje a jsem spokojená.

**** 

Díky za případné hlasy a krásný večer,

Lucie

9 komentářů:

  1. Krásné bydlení :)...odhlasováno.Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko nádherné relaxační místečko,jak ti kliknu na hlas-nešlo mit o :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to je divné jinak to všem jde :( , ale díky za pochvalu. Pa, Lucka

      Vymazat
  3. Milá Lucie, máš ode mě za dnešek tři hlasy, ne proto, že jsi nás o ně poprosila, ale proto, že máš opravdu nádherné bydlení ... úplně mi spadla brada ... fakt krása .... s dovolením si tě moc ráda uložím mezi své oblíbené blogy a už se moc těším na další návštěvu u tebe ....držím palečky v soutěži, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, díky za pochvalu. Do zítřka do soutěže přibudou ještě fotky ložnice, tak se přijď kouknout ;) Pa, Lucka

      Vymazat
    2. Luci, příjdu, moc ráda .... Marki

      Vymazat
  4. Luci, odhlasované ... držím palce, krásne bývanie.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji moc. Pochvala potěší. Pa, Lucka

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie