středa 12. února 2014

POMÁHAT BY SE MĚLO


Dobrý večer všem dobrým lidem.


Poslední týdny přinesly spoustu bolesti a smutku a i proto mám snad pro svůj blog lepší využití. Po krátkém zamyšlení jsem se rozhodla zveřejňovat pejsky a kočičky, kteří potřebují nový domov a pomoc.



Možná se mezi vámi najde dobrá duše ochotná a schopná pomoci.



http://www.utulek-chrudim.cz/sverenci-zvirata-k-adopci





Tohle je Hopík.

Bohužel bez domova a není sám. 

Mějte se krásně a myslete i na ty méně šťastné, 
Někdy i dost zoufalé. 

Lucie

3 komentáře:

  1. Luci klobouk dolů,moc hezké rozhodnutí.Přeji. hlupáčům ať brzy najdou ruce co hladí a dobrá srdce,nové domovy.U nás je už zvířátek plno,jinak bych neváhala.....

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lucinko, všechny pejsky jsem si prohlédla, určitě najdou brzy nový domov i tvým prostřednictvím. Já už mám pejsky dva, tak je to ta akorát.
    Určitě bude zase líp, myslím na tebe.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, moc mě mrzí, že neprožíváš hezké období, moc ti přeji, aby bylo brzo líp! A o to cennější je, že myslíš na druhé! Opuštěná zvířátka jsou jen proto, že jsou nezodpovědní lidé! Naštěstí mezi námi nejsou jen ti...
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie