čtvrtek 15. června 2017

NÁVRAT


 STÝSKALO SE MI


Dobrý večer, tak to zkusím ještě jednou. Vracím se po dlouhé době. Ty dva roky mi hodně vzaly, ale i hodně dali.  Vezmu to tak jak běžel čas.
Po dlouhé a těžké nemoci a našem neúspěšném boji s ní, nás opustil milovaný 

 R.I.P LÁSKO MOJE

Po pár měsících, kdy bolest v srdci byla veliká a potřeba lásky také,  jsem přesvědčila rodinu, že dáme domov někomu, kdo to hodně potřebuje. Dojela jsem s tatínkem do Lanžhota pro jednoho hodně týraného  pejska, který měl tak velké psychické problémy, že ho nikdo nechtěl. S jeho strachy bojujeme pořád, ale myslím, že je u nás v podstatě šťastný. 

VÍTEJ U NÁS CHARLIE



No a pak to šlo ráz na ráz. Nějak jsem zkoušela pomocí FB pomáhat pejskům a kočičkám a asi to ze mě nějak vyzařuje a přitahuji potřebné. Na svatého Valentýna loňského roku jsme vyrazili s manželem na naši oblíbenou procházku autem po okolních lesích a cosi nám v té zimě přeběhlo přes cestu. Moje srdce zaplesalo a po letech se mu dostalo kočičí lásky.

VÍTEJTE PANE MATÝSKU



O pár dní později jsem v nedalekém útulku objevila pudlinku, kterou už po druhé někdo odložil. Adoptovala ji starší dcera. A bydlí s námi.

KRÁSNÉ TŘESTIPRDLO ROZÁRKA




Uplynulo opravdu jen pár týdnů a u nás ve vsi někdo vyhodil tenhle uzlíček .



A TAK MÁME JEŠTĚ SRDÍČKO DOROTKU

A v srpnu jsme vdali naši starší dceru Ivanku. Hodně štěstí moje lásko.


A tak to slušelo oběma mým láskám




A o pár měsíců později....




JE ZE MĚ TA NEJŠŤASTNĚJŠÍ BABIČKA POD SLUNCEM
NARODIL SE JONÁŠEK



A užívám si babičkovství plnými doušky, protože než si postaví vlastní bydlení, tak jsou u nás.Malý Jonášek je naprosto úžasný kluk a já ho zbožňuju.



Ale asi bych to nebyla já, kdyby nám nepřibyl další nájemník. Tentokrát až z Levic a pašovali jsme ho bez dokladů, protože mu je nestihli vystavit. Zemřel mu páníček a když ho dali do útulku, tak se rozhodl umřít hladem a žízní. Rychle jsme pro něho jeli a dnes už vypadá jako šťastný člen naší početné smečky. 

VÍTEJ U NÁS RONY


Jen musím upřímně přiznat, že naše milovaná Maruška z nich nadšená není, ale fak se jí to snažím vynahradit.


Pro dnešní den, to asi stačí. Budu vděčná za každý komentář a odezvu. Moc se těším a vítejte opět u nás. 

S láskou vaše Lucie








6 komentářů:

  1. Lucinko, jsme moc ráda, že jsi zpět! A že se toho u vás událo! Máš krásného vnoučka, dcery jako víly, máš jistě velkou radost.
    A pejsci... Když mrkneš ke mě, uvidíš... Na konci léta to bude rok, co nás opustil Barnabášek (bylo mu 15let) a od října si užíváme štěňátka. Je to láska chlupatá, všechno se točí kolem něj :o)
    Měj se moc hezky! Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem tak ráda, že jsi se ozvala zrovna ty. Děkuju moc, ted už vím, že dělám dobře s tim návratem. Kouknu k tobě. Krásný den, Lucie

      Vymazat
  2. Ahoj Lucinko, také já tě vítám a jsem moc ráda, že jsi zase mezi námi. Vidím, že se u vás událo hodně dobrého a narodilo se vám do rodiny štěstíčko v podobě krásného vnoučka. Všichni domácí miláčci u vás mají krásný život - a ty máš srdce na pravém místě. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, jsem ráda, že jsi napsala a opravdu moc ti děkuju za krásná slova. Měj krásný víkend. Lucie

      Vymazat
  3. Tak, to je veľmi milý štart na blogu:-)
    Vedie miláčik Jonáš a jeho smečka!
    Dorotka ma asi dostala.
    Tiež máme psa z ,,ulice,,lebo má meno Dorka a dcéru Dorotku:-)
    Nech sa darí!

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie