neděle 25. prosince 2011

Splněný sen


Spoustu pozdravů a myšlenek vám všem.
 Strašně dlouho jsem tu nebyla - hromada starostí a práce, ale teď se vám musím pochlubit.
 Tohle nejde vydržet.
Tuhle nádheru vysněnou mi včera nadělil Ježíšek. 
Snila jsem o něm opravdu dlouho a vůbec jsem to nečekala. Slzičky byli :))
Mám úžasnou rodinu.  
Mimochodem kuchyňka je hotová, ale foťáček  je už pěkných pár měsíců mimo ( i tuhle fotečku jsem stáhla z netu, ale je fakt stejnej :))  )
Přeju vám všem kočičky moje hromadu lásky a zdravíčka  a spoustu stejně krásně splněných přání. 
Jsem tu s vámi ráda.

3 komentáře:

  1. KRÁSNÉ, POKLIDNÉ A RADOSTNÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ.
    DO ROKU 2012 SPLNĚNÁ PŘÁNÍ, SPLNITELNÁ PŘEDSEVZETÍ, DOBRÁ PŘÁTELSTVÍ, MILÁ SETKÁNÍ, LÁSKU, ŠTĚSTÍ A PEVNÉ ZDRAVÍ.
    BOHDA

    LUCINKO, DÁREK JE OPRAVDU SUPER.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie,nádherný splněný sen.
    Přeji krásné vánoční svátky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Lucinko, raduji se s tebou, je opravdu krásný (taky po něm pokukuji :o))
    Moc hezky se čte, co si napsala! Užívejte si i dál!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie