pátek 16. ledna 2015

TAK TO JSEM TEĎ JÁ



DOBRÝ DEN V NOVÉM ROCE

vítám Vás  
































Hodně jsem se změnila za poslední roky a společně se mnou se už rok mění i naše bydlení.

To kde a v čem žijeme by mělo odpovídat nám samotným našemu pohledu na svět i na nás samotné.
Já se cítím tak nějak lehčí, 
a smířenější sama se sebou. 
K tomu jednoduššímu pohledu na život patří, alespoň pro mě,
větší jednoduchost v bydlení a barevná střídmost.


Nahlédněte...

Krásný den, Lucie

***

2 komentáře:

  1. Luci,moc ráda tě tady vidím! Změna je velká, ale líbí se mi!
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucinko, chyběla jsi mezi námi. I já tě vítám a jsem moc ráda, že jsem měla možnost se k tobě podívat. Z tvého nového bydlení dýchá pohoda a láska.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie