neděle 16. února 2014

S LÁSKOU





















Dobrý večer mé milé.

Mám tady pro vás zase pár potřebných v útulku v Kralupech.
Tolik bych si přála najít jim všem domov.
Pořád přemýšlím jak k nám ještě někoho propašovat, ale mám strach z i o našeho Jonáška, je to nerudnej stařeček a je na mne dost fixovaný. 
Tak mám strach , že by dalšího nájemníka nepřijal a nebo, že by žárlil a trápil se.

Ještě jedna prosba na vás všechny, kontrolujte si své veterináře!!!
Já jsem tomu našemu bez výhrad věřila a stálo to tři nevinné životy.
Pan doktor nám březí morčecí samičce, kterou jsem vám ani nestihla představit, byla u nás od vánoc, aplikoval antibiotika pro morčátka jedovatá.
Rozinku jsme zkoušeli zachránit, jezdili s ní na specializované pracoviště, stihla jěště porodit a tak krásně a obětavě se o své děti starala i když ji to stálo spoustu sil. 
Bohužel dva dny po porodu otravě podlehla a sní postupně i její děti, kterým se jedovatá látka také dostala do těla.
Umírali mi v náručí a já jim nedokázala pomoct.
Já hloupá věřila, že "pan doktor" ví co dělá. 
I na internetu v příbalovém letáku je uvedena kontraindikace pro morčátka, ale jemu asi nestál ten maličký tvoreček za to si to přečíst.
Nepochopím nikoho, kdo nemá úctu ke každému životu.
Duše každého živého tvora má přeci stejnou cenu.

Tak mi prosím pomozte najít domovy pro tyhle nevinné dušičky.
Vaš blogy čte přeci spoustu dobrých lidí.



http://www.utulek-kralupy.estranky.cz/clanky/psi-k-adopci.html




Děkuji, děkuji, děkuji

Lucie


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie