pátek 6. září 2013

*** PODZIM ***



****

Nejde to jinak, budu se opakovat.

MILUJI PODZIM

Podzim je pro mne prostě nejkrásnější roční období.
Venku všechno dozrává, vybarvuje se a voní.
Všimly jste si někdy, mé drahé, jak nádherně voní čerstvě posekané strniště a tu vůně u podzimní řeky???
Je to krásné, když se do té nádhery opře sluníčko.
Pole posetá slámou, jeřabiny podél cest, 
kosové obírající bezinky. 
Mám ráda vůni chryzantém, spoustu lidí nám v krámě říká, že jsou to hřbitovní květy, jaká hloupost,jsou nádherné a ještě dlouho vydrží :))


****























****

Trošku té krásy jsem si donesla domů.
A hned je mi krásně.

****

Nádherné podzimní dny.


Lucie

6 komentářů:

  1. Ahoj Lucinko! Tedy krásně zdobíš do toho podzimu, jen co je pravda... A chryzantémy já taky miluji a tenhle názor nechápu, v Číně jsou prý svatební květinou, kdyby tohle z východu přišlo k nám, ani bych se nezlobila...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko tak ypodzim moc miluji,nejvíce léto,ale podzim hned po něm...krásné fotečky,měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Lucko, podzimní výzdobu máš nádhernou. Názor na chryzantény nechápu, mi se moc líbí. Doma jsme jich měli snad ve všech barvách, to byla krása, když kvetly a vždy jsme je měli i doma.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Lucko, podzimní výzdobu máš nádhernou. Názor na chryzantény nechápu, mi se moc líbí. Doma jsme jich měli snad ve všech barvách, to byla krása, když kvetly a vždy jsme je měli i doma.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Luci nádherně zdobíš.Krásné barevné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Luci,
    uplne me vnadis na podzim a podzimni dekorace,moc se tesim na ty podzimni cervene bobule a koneckoncu i v kombinaci s bilym snehem v prirode je miluji.
    Jsem rada,ze po krasnem lete prichazi zamysleny podzim,takovy klidny,proste zas neco jineho nez zive leto.
    Prekrasny destivy den
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář. Lucie